PERMATA HATI KAMI

PERMATA HATI KAMI
Khalif Akhyar

Khalili Amni - Khalil Afnan

Isnin, 19 November 2012

(Kronologi) Alkisah Penyatuan 2 Jiwa #3







Jumaat 16/11/12 
Kami konvoi 4 kereta menuju ke Kota Tinggi, rumah kekanda Halijah untuk kenduri sambut menantu di sana keesokannya. Kami adik beradik semua berkumpul untuk sama2 meraikan hari bahagia anak saudara kami tu.


:: auntie2 & kazen2 yang memeriahkan majlis :: 
:: emak pengantin lelaki ::
:: orang kuat persiapan hidangan pengantin ::




SABTU 17/11/12

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR TWIN BABY! 
Mama sayang anak2 mama ni, termasuk gak KA Jr mama yang sorang ni. Birthday diorang tak sempat nak celebrate memandangkan hari ni sangat la sibuk dengan majlis kenduri. Maka, majlis celebrate akan dipostpone ke hari yang akan ditetapkan kemudian, insyaAllah.



AHAD 18/11/12
Siap2 sarapan, kami bersiap2 untuk bergerak balik ke destinasi masing2. Yang pastinya tetap dengan konvoi, 5 buah kereta menuju ke arah utara. Kami singgah dulu di Bandar Kluang, Selera Mahida jadi sasaran wajib tiap kali ke Selatan (singgah atas niat nak berziarah). Alhamdulillah, rezeki lagi. Terima kasih kepada abang Mahat (adik arwah abang ipar RA) dengan makanan yang sedap2 tu...





Lebih kurang jam 4.30pm, kami sampai ke perhentian terakhir sebelum berpecah ke destinasi masing2 ; Putrajaya, Semenyih, Ampang, Damansara & Sabak Bernam iaitu RnR Beranang (via hiway LEKAS) - (mengelak traffic jam yang teruk di hiway PLUS, kami exit di Senawang).



Alhamdulillah, masing2 selamat sampai ke destinasi. Terima kasih semua yang menjayakan konvoi & kenduri ni...2 minggu lagi kita kenduri lagi ye...



"SEMUANYA KERANA ALLAH"
RA 2012





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...