PERMATA HATI KAMI

PERMATA HATI KAMI
Khalif Akhyar

Khalili Amni - Khalil Afnan
Memaparkan catatan dengan label port dickson. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label port dickson. Papar semua catatan

Khamis, 25 Oktober 2012

Family Outing 2012 : Bayu Beach Resort PD (2H1M)



20/10/12 yg lalu, kekanda Naz ku ajak kami sekeluarga berholiday hujung minggu ke PD. Call juga ke kampung ajak mak, abah, abg mie dan kak ella join sama. Tak bestnya, abah tak dapat join kami kali ni..huhu...



Kami menginap di Bayu Beach Resort PD selama 2 hari 1 malam...cukuplah..janji misi tercapai, release stress...hihihi...jom jamu mata percutian pendek kami...

:: ini tukang sponsor tempat penginapan kami ::
:: view kat sini memang cantek. siyes...many to capture in memories ::




:: 1st day di tepi pantai...baby Amni cuma basah2 kaki je ::
:: ni baru intro ::
:: 2nd day; pagi2 da turun nak pulun mandi pantai ::
:: ingatkan takot...rupanya dia excited sampai tak nak naik ::

:: sume wat muka kena ombak..hahah ::
:: credit untuk driver mak, abg mie n kak ella ::
:: pelengkap holiday a.k.a sessi release stress; banana boat ::
:: ibu2 mithali b'sama anak2 duk diam2 dlm bot ye ::




:: sampai jumpa lagi. kami dah nak balik ::


"SEMUANYA KERANA ALLAH"
R.A 2012

Isnin, 30 Mei 2011

Family Outing 2011 : Port Dickson (2H1M)



Bismillahirrahmanirrahiim....
May 27, 2011

Merasa gak tido kat 
The Legend International Water Homes Port Dickson...
Tumpang kak yah dan abg arin..heheh
Mr KA tak dapat join sebab ada kursus..
Babai ayah...next time kita pi ngan ayah ye..
itupun tunggu rate menjunam...hahah..










SEMUANYA KERANA ALLAH
RA 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...